Webwinkel Regio | PZC | Webwinkel

Zoek

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

* Bestellen
* Bezorgen
* Retourneren
* Afrekenen
* Klachten
* Mijn klantgegevens

 Bestellen

1. Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven en onderaan in het midden de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

2. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop [ ] te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "Afrekenen" te klikken.

3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten voor abonnees en voor lezers. Als u klikt op "Winkelwagen" gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

4. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een vinkje te plaatsen in de kolom verwijderen achter dit product. Daarna klikt u op "Update". Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal". Als u daarna op "Update" klikt, worden de juiste prijzen getoond.

5. Waarom hanteert de webwinkel een verschil in prijs voor lezers en abonnees?
De producten in de webwinkel zijn voor iedereen te koop, ongeacht of u een abonnement heeft op de papieren krant of niet. Wij doen graag iets extra’s voor abonnees. Producten in de webwinkel met het lezersvoordeel logo bieden extra voordeel voor abonnees op de papieren krant. Als u ook gebruik wilt maken van dit voordeel, neemt u dan een (proef)abonnement op de krant en profiteer direct.

6. Ik ben abonnee, maar krijg niet de abonneeprijs berekend in de webwinkel. Wat nu?
De webwinkel checkt zodra u bent ingelogd of u abonnee bent van de papieren krant. Abonnees ontvangen namelijk op veel producten in de webwinkel extra voordeel. Heeft u onlangs een abonnement afgesloten, dan kan het zijn dat uw gegevens nog niet zijn verwerkt. Onze excuses daarvoor. Wij adviseren u om het over een aantal dagen nogmaals te proberen. Als u al langer abonnee bent, maar u niet als abonnee wordt herkend, neemt u dan contact op met de klantenservice.
 

7. Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?
Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. Voorwaarde is dat uw betaling via een Nederlandse bank verloopt en dat u het product laat afleveren op een adres binnen Nederland. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

8. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. 

9. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

10. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de
klantenservice voor meer informatie.

11. Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, belt of mailt u dan direct met de 
klantenservice van de webwinkel. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.

12. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt alleen vanuit het buitenland bestellen als u betaalt via de methode vooruitbetaling en als het product binnen Nederland kan worden afgeleverd.

13. Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.

 Bezorgen

1. Wat zijn de levertijden?
Een product wordt geleverd binnen 5 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met TNT Post. Zij zullen uw bestelling binnen 5 werkdagen bij u aanbieden.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. TNT Post probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen. Met uitzondering van de wijnen. Voor meer informatie bel 0900-2021352 (€ 0,45 ct per minuut).

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling en zijn afhankelijk van het gewicht. Als u in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via "Mijn account" kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

5. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

6. Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Nee. U kunt uw bestelling alleen laten afleveren op een adres in Nederland.

7. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van twee weken, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. U kunt hiervoor de achterkant van de pakbon gebruiken. De klantenservice neemt contact met u op over de vervolgprocedure.

 Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Ja, dat kan. U kunt het product binnen twee weken kosteloos retour sturen via een retourformulier. Het is niet mogelijk om een artikel vanuit het buitenland naar een antwoordnummer in Nederland te sturen. Neemt u in dat geval contact op met onze klantenservice
.

Indien u na twee weken een product wilt retourneren, dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

Let u er alstublieft wel op dat wij met verschillende depots werken en dat u het juiste retour formulier voor het juiste product gebruikt.

 Betalen

1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op vier manieren betalen: via iDEAL, via creditcard, via automatisch incasso of via vooruitbetaling.

2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

3. Wat is vooruitbetaling?
Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling.

4. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.

5. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
U kunt uw product retour sturen via de achterzijde van de pakbon. De klantenservice neemt vervolgens contact met u op.

6. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

7. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de
klantenservice. Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.

 Klachten

1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice.

 Mijn klantgegevens

1. Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via "Mijn account", rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.

2. Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

3. Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

4. Is het noodzakelijk om me te registreren?
Ja, u kunt alleen een product kopen binnen de webwinkel als u zich registreert.

5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
Als u uw bestelling wilt afrekenen, komt u in het inlogscherm van de webwinkel. U kunt uw wachtwoord opvragen via "Wachtwoord vergeten? Klik hier" onder het inlogscherm voor bestaande klanten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

6. Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
Nee, dat is niet nodig. Via "Mijn account" kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, e-mailadres of telefoonnummer. Via "Mijn account", rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aanmelden nieuwsbrief Contact